Hírek
Fenntartható digitális stratégia
A digitális tevékenységek első látásra teljesen tisztának tűnhetnek – elvégre a szükséges energia kitermelése a kijelzőktől és számítógépektől messze történik. A valóság azonban az, hogy itt is nagyon sok az elpocsékolt energia, ezért óriási szükség van a fenntartható szemléletre. Cikkünkben…
Interaktív tartalom: a vásárlói elkötelezettség jövője
A vásárlói elkötelezettség növelése minden marketing csapat számára top prioritás. Cikkünkben bemutatjuk, hogyan segíthetjük ezt elő kvízekkel, szavazásokkal és más interaktív tartalmakkal.
Ügyféladat-platformok (CDP-k)
Az angolul „customer data platform”-nak, vagyis CDP-nek nevezett ügyféladat-platformok egyszerre segítik az adatvédelmi szabályozások betartását és az ügyfélélmény személyre szabását. Nem csoda hát, hogy egyre több marketing csapat használja ki az ilyen rendszerek előnyeit.
Hangalapú keresés 2024-ben
A hanggal aktiválható eszközök térnyerésével kulcsfontosságúvá vált a tartalom hangalapú kereséshez optimalizálása is. Cikkünkben bemutatjuk, mit is jelent mindez a gyakorlatban.
Analitika az intelligens marketingdöntésekhez
Mai világunkban egyre inkább az adat az új fizetőeszköz – és ez alól a marketing sem képez kivételt, sőt. Cikkünkben megnézzük, hogyan használhatjuk fel az analitikában szerzett információkat marketinges döntéseinkben.
Közösségi média marketing: feltörekvő platformok és trendek
A közösségi média továbbra is kulcsszerepet játszik életünkben. Természetes, hogy a marketingesek is kiemelt figyelmet fordítanak a területnek éppen ezért. De mire számíthatunk idén a közösségi média marketing világában?
Generatív AI a digitális marketingben
Napjainkban alig van olyan iparág, amit ne forgatna fel alapjaiban a mesterséges intelligencia (AI). A digitális marketing – már csak azért is, mert a gépek számára könnyebben feldolgozható adatokkal, folyamatokkal dolgozik – egyike a legnagyobb mértékben érintett területeknek.
Hatékony SEO stratégia 2024-re
Kevés terület változik olyan dinamikusan még a digitális marketing világán belül is, mint a SEO. De mire érdemes figyelni a céges stratégia idei újragombolásánál?