Hírek
A natív hirdetések előnyei
Az interneten böngészők több különböző márka hirdetéseivel találkoznak, amikor felkeresik valamelyik kiadó weboldalát. A hirdetés vonzereje alapján (tartalom relevanciája, felhasználói élmény stb.) a felhasználók eldöntik, hogy rákattintanak-e a hirdetésre vagy kihagyják azt. Mivel a zavaró felhasználói élmény kellemetlen környezetet teremt…
A natív hirdetések típusai
A natív hirdetések formailag és funkcióban egyaránt illeszkednek ahhoz a felülethez, ahol megjelennek. Ezek a hirdetések idomulnak az adott platform vizuális kialakításához, releváns tartalmat nyújtva a felhasználói élményt is javítják. A natív hirdetés a jövőbe mutat, mert képes alkalmazkodni a…
Mi a natív hirdetés?
STROSSLE – Az év natív hirdetési platformja!
Büszkén jelentjük be, hogy 2022. március 9.-én a Native Advertising Institute által szervezett „Native Advertising AWARDS 2022” gáláján a „Legjobb Natív Hirdetési Platform” kategóriában a STROSSLE hozta el az aranyat! A Strossle hazai stratégiai partnereként 2020-ban kezdtük el a közös…
A natív reklám és a konverziós tényező
Natív Videó az AD MAX Hungary portfóliójában
A Strossle intelligens cikkajánló felületein már évek óta elérhető formátum került újra gondolásra, melynek eredményeként a nyár folyamán újabb natív terméket aktivált az AD MAX Natív Hirdetési Hálózat „Natív Videó Overlay” néven. Ezzel pedig az eddig meglévő klasszikus statikus ajánlók mellett…
Szörnyű, ha nem használjuk ki a krízist
Miért kell az innovációra és a kreativitásra fókuszálnunk a bizonytalan gazdasági helyzetben? Tudod mi a közös a WhatsApp-ba, az Instagram-ban és az Uber-ben? Ezek mind olyan innovációk, amelyek a 2008-as pénzügyi válság idején születtek. Tudod, mi köti össze őket. Saját…
A jövőbeli digitális reklám kódjának feltörése
“Fölösleges versenyezni a Duopolissal!” Ezek Trine Eilertsen szavai, aki az északi média-óriás Schibsted tulajdonában lévő Aftenpostennek a főszerkesztője. A kiadvány Norvégia egyik vezető napilapja. És milyen igaza van! A nemzeti, regionális de még az európai médiacégeknek is fel kell ismerniük…