Hírek

egy telefon van a laptopra téve egy faasztalon

A PR-cikkek ereje natív hirdetésként: A hitelesség és az elkötelezettség ötvözése

A digitális reklámozás területén a natív hirdetés hatékony a promóciós tartalom zökkenőmentes integrálására a felhasználó online élményébe. Míg sokan natív hirdetésekre a szponzorált bejegyzések vagy videók kontextusában gondolnak, a PR-cikkek egyedülálló lehetőséget kínálnak a natív hirdetések előnyeinek kiaknázására. Ebben a…
dolgozó üzletember tablettel és laptoppal, a képen egy keresősávval

On-page SEO útmutató 2023

Organikus forgalmat szeretnél terelni a weboldaladra? A Google kereső első oldalán szeretnél megjelenni, hogy előnyt szerezz a versenytársaiddal szemben? Cikkünkben egy részletes útmutatót találsz, amely segít elsajátítani az on-page SEO lépéseit.
mobiltelefon kézben tartva, játék közben

Rewarded video – jutalom, amivel mindenki nyer

A “rewarded videók” lehetőséget adnak a felhasználóknak, hogy lejátszható hirdetést tekintsenek meg jutalomért cserébe egy alkalmazáson belül. Mikor hasznos ez? Például amikor mobilon játszók játék közben veszítenek és nem szeretnék elölről kezdeni a pályát.
nyitott laptopon content felirat

Ezért hatékonyabb a natív hirdetésekkel támogatott tartalommarketing

A jó content önmagában nem elég, fontos megtalálni azt a csatornát, amelyen keresztül az el is jut a célközönségedhez. Cikkünkben bemutatjuk, miért előnyös natív hirdetésekkel támogatni tartalommarketing tevékenységeidet. Mi a különbség a natív hirdetések és tartalommarketing között? A natív hirdetést…

natív hirdetések A/B tesztjét végző laptop az asztalon

Natív hirdetések optimalizálása

Több embert szeretnél elérni a natív hirdetésekkel? Magasabb konverzióra vágysz? Érdekel a natív hirdetések optimalizálása? Cikkünkben bemutatjuk, hogyan teszteld és optimalizáld a natív hirdetéseket a jobb eredmények érdekében.  Korábban már bemutattuk, hogyan növelhető hatékonyan az értékesítés natív hirdetésekkel és rávilágítottunk…

fiatalok visszajelzéseket osztanak meg natív hirdetésekre okostelefonjukon egy falnál állva

Márkaimázs építése natív hirdetésekkel

Növelni szeretnéd a “brand awareness”-t? Visszatérő ügyfélkört szeretnél kialakítani? Cikkünkben bemutatjuk, milyen egyszerű a márkaimázs építése natív hirdetésekkel. Korábbi blogbejegyzésünkben bemutattuk, hogyan növelhető hatékonyan az értékesítés natív hirdetésekkel. A natív hirdetések azonban nem csak az értékesítés növeléséhez és a forgalomtereléshez…

Személyre szabott natív hirdetések mobilon és böngészőben

Hogyan növelhető hatékonyan az értékesítés natív hirdetésekkel?

A potenciális vevők elérésére alkalmazott fizetett hirdetések közül az egyik legnépszerűbb és leghatékonyabb eszköz a natív hirdetés. Szervesen illeszkedik a platformhoz, ahol megjelenik, ezáltal nem zavarja meg a felhasználói élményt. Kutatások alátámasztják, hogy a natív hirdetéseknek nem csak az elérése…

1 2 3 4 5 6 7

Lépjen velünk kapcsolatba

Az AD MAX a Strossle magyarországi kizárólagos technológia– és natív hirdetés értékesítési stratégiai partnere.

AD MAX Hungary Kft.

+36-30/221-7342
office@admax.hu
www.admax.hu

Küldjön nekünk üzenetet

    Scroll to Top