Hírek

Egy nő laptopot használ, amin a B2B Business to Business látható és szemben ül két telefonozó férfivel

A lehetőségek kiaknázása: Natív hirdetés B2B marketingben

Ebben a blogbejegyzésben feltárjuk a natív hirdetések egyedi előnyeit a B2B marketing számára, a benne rejlő lehetőségek maximalizálására szolgáló stratégiákat, valamint azt, hogy miként tud eredményeket elérni a vállalkozások közötti interakciók folyamatosan változó környezetében.
egy férfi tart egy tabletet a kezében, amin ad blocker jelenik meg

Natív reklámozás a reklámblokkolók korában

Ebben a blogbejegyzésben megvizsgáljuk, hogyan működik a natív hirdetés a reklámblokkolók korában, és hogyan ragadja meg továbbra is a közönséget, miközben értéket kínál mind a márkáknak, mind a fogyasztóknak.
Egy személy egy laptopot tart a kezében és megjelenik a story telling felirat

A történetmesélés művészete a natív hirdetésekben

A digitális marketing folyamatosan fejlődő világában a natív hirdetések hatékony eszközzé váltak a márkák számára, hogy kapcsolatba léphessenek közönségükkel. Elmúltak a kirívó reklámozás napjai; a fogyasztók ma már autentikus, vonzó tartalomra vágynak, amely érzelmeikről és értékeikről szól. Itt nyer hangsúlyt…
Egy személy ül egy laptop mellett és tabletet tart a kezében 6 tevhit a nativ hirdetesekrol admax

6 tévhit a natív hirdetésekről

A digitális marketing felgyorsult világában a natív hirdetés a közönség megszólításának hatékony és hatékony módszere. Azonban, mint minden innovatív koncepció, a natív reklám sem volt immunis a tévhitekkel és félreértésekkel szemben. Ebben a blogbejegyzésben rávilágítunk a natív hirdetésekkel kapcsolatos gyakori…
Nappaliban egy férfi néz egy óriás méretű telefont

Ezért jók a natív hirdetések mobilon

Az okostelefonok hozzánk nőttek. Így bármilyen hirdetéssel szeretnénk megcélozni potenciális vásárlóinkat, az alfája és az omegája a folyamatnak a mobilra optimalizálás. A továbbiakban kielemezzük, miképp funkcionálnak a natív hirdetések mobilon és hogy mire kell kiemelt figyelmet fordítani hirdetőként és kiadóként…
Egy füzetre az van írva, hogy code of ethics és körülötte különböző tárgyak vannak, mint szemüveg, nagyító, növény, toll, fülhallgató, számológép, ceruza

A natív hirdetés etikai kérdései

Digitális világunkban, ahol a reklámok mindenütt jelen vannak, a hirdetők folyamatosan lehetőséget keresnek célközönségük megszólítására. A natív hirdetés, amely zökkenőmentesen keveri a promóciós tartalmat a szerkesztői vagy organikus tartalommal, népszerű stratégiaként jelent meg. Mivel ez a gyakorlat egyre elterjedtebbé válik,…
Egy dolgozó nő laptopon gyárt natív hirdetésként jól szereplő blogot

Útmutató a natív hirdetésként jól szereplő blog gyártásához

A natív hirdetés hatékony lehetőséget kínál a termékek és szolgáltatások népszerűsítésére, miközben értékes tartalmat kínál. Ebben a cikkben bemutatjuk azokat a kulcsfontosságú stratégiákat, amelyek segítségével elbűvölheted olvasóid, finoman integrálhatod márkádat és elérheted marketing céljaidat.
1 2 3 4 5 6 7

Lépjen velünk kapcsolatba

Az AD MAX a Strossle magyarországi kizárólagos technológia– és natív hirdetés értékesítési stratégiai partnere.

AD MAX Hungary Kft.

+36-30/221-7342
office@admax.hu
www.admax.hu

Küldjön nekünk üzenetet

    Scroll to Top