Büszkén jelentjük be, hogy 2022. március 9.-én a Native Advertising Institute által szervezett „Native Advertising AWARDS 2022” gáláján a „Legjobb Natív Hirdetési Platform” kategóriában a STROSSLE hozta el az aranyat!
A Strossle hazai stratégiai partnereként 2020-ban kezdtük el a közös munkát és mára már több mint 110 hazai prémium weboldalon vagyunk jelen közösen, mellyel a hazai internetezők mintegy 85%-át érjük el.
Ebben a kategóriában olyan nagy nemzetközi szereplők is jelen voltak, mint például az Outbrain vagy a TAN/Nativo, így ez a győzelem még nagyobb eredményt jelent egy hozzájuk mérten kisebb piaci szereplő számára.
Ahogy a Zsűri is fogalmazott:
”…a minőségi előírásokra való odafigyelés, a piac mély ismerete és a növekvő ügyfélkör megérdemli a tökéletes pontszámot.”
Nem véletlen, hogy a Natív Hirdetési Hálózatok terén mind elérésben, mind piaci részesedésben is a piacvezetők közé tartozunk a hazai piacon.
Tudta, hogy a natív hirdetés az egyik legjobb megoldás arra, hogy az internetezők figyelmét nem megszakítva, nem tolakodó módon ragadjuk meg?
Mindezt a márkabiztonság szem előtt tartásával, minőségi weboldalakon, jól tervezhető módon, átkattintás alapon.
*Az AD MAX a Strossle magyarországi kizárólagos technológia– és natív hirdetés értékesítési stratégiai partnere.